Thursday 2 November 2017

Cms Forex Mobil


VT Trader Den avanserte Forex Trading Platform. CMS Forex gir tilgang til den nyeste versjonen av den avanserte Forex trading plattformen, VT Trader 2 0 Den omfattende kartleggingspakken sporter et effektivt og intuitivt grensesnitt med en rekke måter å personlig organisere arbeidsområdet på. VT Trader 2 0 tilbyr også et utvidet arsenal av grunnleggende og tekniske ressurser for markedsanalyser. Sjekk ut noen av funksjonene nedenfor. Kartbasert Trading. VT Trader 2 0 La oss handle direkte fra Forex-diagrammer Du kan følge dine posisjoner visuelt, enkelt sette stopper og begrenser og drar og slipper for å endre ventende ordrer, alt mens du fokuserer på din tekniske analyse og Forex trading strategies. Customizable Interface. Organize og ordne Forex diagrammer for å matche din handelsstil Du har frihet til å bruke faner, ordne diagrammer ved siden av, bruk frittflytende diagrammer og automatisk skjul vinduer Uansett din Forex trading stil, kan VT Trader 2 0 tilpasse grensesnittet slik som du vil. 110 Tekniske indikatorer. VT Trader gjør det enkelt å bytte tekniske indikatorer Fra enkle indikatorer som flytte gjennomsnitt, Bollinger Bands og Stochastics, til de mer avanserte som Ichimoku Kinko Huo, er det dekket av VT Trader 2 0 Du kan til og med lage og lagre dine egne tekniske indikatorer eller eksportere dem til å dele med andre handelsfolk Se hvorfor tekniske forhandlere foretrekker VT Trader 2 0.The 12 Minute Orientering til VT Trader 2 0.Kontroll ut våre 12-minutters video for å lære alt du trenger å vite om VT Trader 2 0 Komme i gang med handel med Forex i dag med VT Trader. Forbetalt debetkort CMSTrader er stolt av å tilby et nytt tilbaketrekningsalternativ - CMS Trader Prepaid MasterCard. Awards Beste signalleverandør 2016 PIPSOFX Best Broker i 2016 FXSTREET Best Broker Middle East 2016 DailyForex Best Broker i 2016 Offisiell signalleverandør i 2016 FXEMPIRE. education center. education center En gratis utdanningspakke Vi gir deg den beste utdanningspakken som inneholder alt du trenger for å lykkes i Din trading Video opplæring, webinarer, personlig trening og en e-bok. RISK ADVARSEL Trading i forex og kontrakter for forskjell CFDs er svært spekulativ og innebærer en betydelig risiko for tap. Slik handel er ikke egnet for alle investorer, så du må sørge for at du fullt ut forstå risikoen før handel Vennligst les risikofyldselsdokumentet som gir deg en fullstendig forklaring på noen av de involverte risikoene. CMS Trader Card er utstedt av IDT Financial Services Limited i henhold til en lisens fra debetkort Internasjonalt kort og PrepaidCard Brand Mark er registrerte varemerker for Prepaid Card International Incorporated IDT Financial Services Limited er en regulert bank, lisensiert av Financial Services Commission, Gibraltar Registered Office 57-63 Line Wall Road, Gibraltar Registrert nummer 95716 All kommunikasjon skal sendes til Andaria Ltd på Clinch s House, Lord Street, Douglas, IM99.Legal er et handelsnavn for Betaltjeneste Leveret av Safe Side Consulting Ltd S økologi Lisenser levert av Safe Side Trading LTD Kontor 7 35-37 Ludgate Hill, London, England, EC4M 7JN JN. Gjennomgå Besøksside. Jeg mottar en e-post fra CMSFX. Jeg antar at jeg på et tidspunkt prøvde dem demo, og derfor hadde de min e-postadresse som angav at de nettopp har åpnet en Micro-konto-funksjon, og hvis jeg søker før slutten av Juni får jeg 50 konto gratis uten behov for innskudd. Jeg tror dette er kult, jeg kan bygge opp 50 til en nyttig mengde, og hvis de ender opp med å være ok som meglere, kan du senere åpne en standardkonto . Jeg får en svar-e-post etter søknaden som angir følgende 1 Send inn en kopi av din offentliggjorte foto-ID, med mindre du har autorisert CMS-Forex til å gjennomføre en kredittsjekk. Alle søkere må sende inn en kopi av et myndighetsutstedt bilde-ID, for eksempel en pass eller fører s lisens med deres konto søknad Hvis din regjeringen utstedt identifikasjon ikke bekrefte hjemmeadresse du angitt i søknaden, vennligst send også en forsyningsregning gass, telefon, kabel eller et kontoutskrift som bevis på opphold. Så jeg går til URLen nevnt i th e-post hvor jeg kan laste opp dokumentene mine Siden mitt lands identitetsdokument ikke har boligadresse, må jeg laste opp 2 dokumenter. Men på nettstedet ser det ut til at det bare er et alternativ å laste opp et dokument. Så går jeg til live chat kundeservice for å finne ut hvordan jeg kan laste opp begge dokumentene. Jeg snakker med en person som heter Lee Han forteller meg at jeg kan laste opp begge på samme sted etter at jeg klikker på opplastingsalternativet, men når jeg fullfører chatten merker jeg det han uttalt at en bruksregning eller et kontoutskrift er påkrevd for adressebevis, IKKE et sertifisert dokument som er det jeg har. Da jeg la merke til dette, hadde jeg allerede sagt farvel og chatten ble stengt. Så for å klargjøre eller ikke Lee s erklæring betydde at bare bruksregninger eller kontoutskrifter var akseptabelt, jeg gikk inn i en ny samtale med en person kalt Kevin. Kevin fortalte meg at mitt regjeringsdokument som er sertifisert av en kommisjonær av ed er ikke gyldig siden det må være nei Eldre enn 30 dager. Kevin oppgav også t lue Jeg må tilby en kopi av kontoutskriftet mitt for å bevise at jeg har en bankkonto Som om du gir penger til eller fra det, utgjør det ikke bevis. Så her er det allerede to uoverensstemmelser mellom det oppgitte ordet som er skrevet på nettstedet og i e-posten som klistret over og ekspertassistansen fra help desk. Now er det angitt en tidsperiode for bevis på adressen på nettstedet eller i e-posten. Hvor står det at man må ha en regningsregning og en bank uttalelse Som er det Kevin uttalte. Jeg sa til Kevin at jeg bor i en landlig del av Sør-Afrika, og at vår elektrisitet er gjort via et forhåndsbetalt kortsystem. Betyr den eneste dokumentasjonen jeg får, er når jeg fyller på er kortverdien min en kontant kvittering Det er ingen landslinjeprofiler i mitt område, og mobilen min er også på et forhåndsbetalt kortsystem. Min bankkonto holdes i en gren som ligger bare kort av 1000 kilometer unna hvor jeg for øyeblikket er, og jeg etter eget valg siden det er ingen posttjeneste hvor jeg bor valgt å ikke motta postet Bank Sta tements. Remember at dokument delen lasseret ovenfor nevner en kontoutskrift som et bevis for adresse, ikke som Kevin insisterte på at jeg må tilby uttalelsen som bevis på at jeg har en bankkonto. Så jeg spurte Kevin å klart si at CMS aksepterer et bruksregning eller en kontoutskrift, men et regjeringsdokument sertifisert av en editer av ed som, som jeg nevnte til Kevin, betyr at hvis jeg løy om adressen min under ed, kunne jeg bli arrestert og gå i fengsel for mein, må ikke være eldre enn 30 dager. Vær også oppmerksom på at mitt identitetsdokument ble utstedt i 2003. Hvis mitt land DAD oppgir boligadresse i Identitetsdokumentet, ville ID-en være gyldig. Jeg avsluttet samtalen med Kevin, og angav at jeg Jeg er ganske fornøyd med IKKE å åpne en konto hos CMS og deres gratis 50 mikrokonto, og jeg vil bli hos mine 2 meglere, MB Trading og GoMarketsAus som ikke aksepterer sertifiserte dokumenter som bevis. Dessverre er jeg ikke i stand til å kutte og lime mine to chatter med dem, siden de ikke sender e-post til en transkripsjon av teksten. Jeg vil ikke si at de er en svindel, men så vidt jeg er opptatt av, bør det være et null star-alternativ for vurderinger som er det jeg ville ha valgt.

No comments:

Post a Comment