Wednesday 11 October 2017

Forex Smart Tools Trade Logg


Å være en lønnsom Forex Trader, administrere din handel som en veldrevet bedrift. Registrering og nøye analyse av dine handler er en viktig faktor for suksess. Regner hver handel fra alle dine meglere. Reduserer tap ved å identifisere svake punkter i strategien din. Øker fortjenesten ved å analysere oppføringer og utganger. Sorter handler for å se hva som fungerer og hva som ikke er. Stores skjermbilder og video av hver unike trade. View egenkapitalkurver for hvilken som helst parameter du konfigurerer, for eksempel strategi, valuta eller tidsramme. En godt vedlikeholdt handelslogg blir Din egen personlig ansvarlig trener Det er ditt beste verktøy for å hjelpe deg med å registrere dine handler og finjustere dine handelsvaner. SetUp-fanen er der du tilpasser handelsloggen til å være akkurat det du trenger for din egen handelsstil og personlighet. Velg bare statistikk som du vil ta opp. Bla gjennom parametrene for å spore og velg fra de mange alternativene som gjelder din spesifikke handelsform. Derefter fyller du i disse valgene med dine egne navn til totalt tilpasse dem. Skriv inn dataene for hver handel du tar på fanen Handelsinngang, så du kan da bruke denne informasjonen for registrering, analyse og skattrapportering. Parametrene du har valgt å spore, vil dukke opp her på Trade Input tab Oppsettet kan være så enkelt eller så detaljert som du vil. Endelig en måte å registrere multi-ben handler Fordelingen av fordelingen gjør at du kan vise hver av beinene i handelen din, hver for seg og sammen, samtidig. Når du er i fjær , feather-out, eller bruk en av de mange tapene som gjenopprettingsstrategier, for eksempel stop-and-reverse eller cost averaging, er dette den ultimate måten å registrere disse oppføringene og utgangene. Handlingene dine sorteres i et tilpassbart format som er enkelt å analysere og forstå. Sammendragssiden viser alltid din fortjeneste til tap, din egenkapitalendring, gjennomsnittlig gevinst og tap, antall gevinster til tap og sammenhengende gevinster og påfølgende tap. Turn din forex trading dat a til informasjon ved å gjøre en grundig analyse av hva som gjør deg penger og hva som mister penger. Analyseplanen lar deg lage dine egne tilpassede rapporter Skriv ut fra loggen eller eksporter til et regnearksprogram. Å lage og holde til mål i forex trading vil virkelig akselerere lønnsomheten din raskt se om du oppfyller dine mål med progress tracker. progress tracker-fanen kan du grafisk se de samlede resultatene av alle dine handler hver dag, hver uke, hver måned eller hvert år. Oppfør alle dine forex-meglerkontoer, enten de er aktive eller inaktive, live eller demo, eller til og med kontoer du har satt opp på Forex Tester. Bruk så mange meglerkontoer som du vil ha i Trade Log For hver egen megling, skriv inn basisverdien din , skriv deretter inn meglerens navn, kontonummer, hvilken valuta du holder pengene inn i, lottypen og egenkapitalbeløpet. Handelsloggen tar imot både Spread Betting meglere og tradisjonelle meglere. Se hver konto pendent eller kombinere resultatene dine for alle meglere på en gang. Spredt spill gjøres ofte på meglerplattformer som ber om handelsstørrelser som skal angis som beløp per pip eller beløp per punkt. Både kalkulatoren og handelsloggen fungerer nå med dette formatet Handelslogg, du oppretter kontoer og betegner dem som spread-spill eller standard-, mini-, mikro - eller enhetstyper. Basert på dette valget, er handlingsinngangssiden umiddelbart endret for å vise stillingsstørrelsen i riktig format. Du går virkelig den ekstra mile. Jeg vil gratulere deg for den fantastiske jobben du har gjort på Forex Smart Tools. Jeg var allerede imponert over kalkulatoren, men nå ser jeg Handelslogg, jeg er ærlig takknemlig for dere begge for å hengive dere for å hjelpe sliter med handelsfolk som meg Du går virkelig den ekstra mile s i videostøtten til produktene dine Jeg er bare beklager at det ikke finnes noe annet jeg kunne kjøpe fra deg Takk for mye. copyright 2009 - 2017 MINLYN LLC dba Forex Smart Tools Alle Righ ts Reserved Risk Disclosure Min konto. Forex Smart Tools. The Forex Smart Tools Kalkulator og Trade Log er opprettet for å hjelpe deg å bli intelligente Money Managers og få deg inn i eliten gruppen som faktisk gjør penger trading Forex Det er presis Money Management som er den hemmelig at alle profesjonelle handelsfolk vet Det tar mer enn bare store strategier, roboter eller signaltjenester å være konsekvent lønnsomme. Finn den nøyaktige posisjonen du burde bruke for å holde maksimal tap til en konstant, uansett hvor stor stoppet ditt er, eller hvilke valutapar du handler Dette beregnes for hver handel, basert på dine risikoprofilinnstillinger, pipverdien til valutaparet du handler, og stoppet du har satt. Å vite dette på forhånd tillater deg å maksimere posisjonens størrelse uten å ta på mer risiko enn du har til hensikt Det gir deg også mulighet til å redusere posisjonsstørrelsen din nøyaktig når et stopp er større enn du vanligvis handler, og fortsatt kunne handle med trygt ty. ForexSmartTools Kalkulatoren er designet for å vise dine eiendeler i din egen valuta i hvor mange sifre din megler bruker Det raskt tall i Bud og spør etter deg og har muligheten til å beregne i standardpartier, minis, mikros, makroer eller enheter Hurtig og enkle beregninger viser deg hvor stoppet og fortjeneste målene er og hva de vil se ut på diagrammet ditt Kalkulatoren viser deg prosentandelen du får til å gjøre, samt prosentvis tapet du vil pådra deg dersom handelen ikke fungerer i dette måte vil du alltid vite nøyaktig hvor mye du er villig til å risikere for hver handel. Ekstra alternativer er bygd inn for dem som bruker Stop and Recovery-strategier, eller de som ønsker å finne deres Break, selv raskt når de er i en multi-benhandel. ForexSmartTools Handelslogg er et toppmodern tilpassbart logg som er utformet bare for din handelstype. Det holder en nøyaktig logg over alle handler du tar, på dag, uke, måned og år. Gjør din skatterapportering enkelt. Sammenlign dine forskjellige strategier, dagens handelstider, mønstre og se hva som fungerer best for deg Bli din egen ansvarlighetstrener Bruk handelsloggprojisert årlig returside for å la deg se fremover og sette realistiske handelsmål. For mer informasjon, gå til Forex Smart Verktøy site. Forex Tester er en programvare som simulerer handel i Forex markedet, slik at du kan lære å handle profitt, skape, teste og forbedre din strategi for manuell og automatisk trading. Software til å kopiere handler mellom MT4 kontoer Støtter alle meglere, har mange funksjoner som Lot Risk Management, filtrering handler og Reverse Trading, Lifetime Support. We vil hjelpe deg å bli intelligente Money Managers og få deg inn i eliten gruppen som faktisk gjør penger trading Forex. Software som åpner handler i en brøkdel av en andre med en innebygd risikostyringskalkulator Angi forhåndsdefinert stopputslipp Ta fortjenesteverdier for øyeblikkelige oppføringer Kompatibel med Forex Tester og MT4. Gjennomgå Besøk site. Trade Journal er et must for enhver seriøs handelsmann Logg logg lar deg det med noen flotte funksjoner som du kan tilpasse i nesten allikevel du vil. Kalkulator er også flott som du kan lære å manipulere risikostyring til din fordel jeg kunne og ville ikke handle uten det nå. Det er dyrt, men jeg tror det vil betale seg selv med handelsgevinst hvis du lærer å bruke det riktig. Batu Pahat, Johor, Malaysia. Disse verktøyene er for de seriøse til å tjene til live via Forex . Jeg er takknemlig til Peter Thorpe eieren av som han anbefaler disse som en virkelig god råd. Jeg kjøper Professional Pack bestående av 3 programvare Forex Kalkulator Trade Log Forex Tester Har jeg angret nei jeg er ikke i stedet tror jeg jeg burde ha det tidligere hvorfor. 1 Oppfinner, Mindy og Evelyn, praktiserer forexhandler De forstår hva som forventes av oss. 2 Rettferdiggjøre forexstrategien før dumping i ekte penger Her lærer vi oss ikke en strategi, men hvordan verifiserer vi effektiviteten Disse verktøyene og sikkerhetskopieringen fungerer som min handelspartner, og lærer meg nyttige ting annet enn en strategi for å være en ekte handelsmann, lær meg hva som er riktig og galt 3 Det sparer meg mye tid på handel En nyttig medarbeider RECORDER DIN HANDEL Med hjelp av disse bruker jeg mye mindre tid i å journalisere handlingene mine og Lær av mine feil blir mer forenklet og effektiv I sin artikkel Hvem er den beste forex-læreren Det er best Jeg ser etter en handelspartner Hvis jeg kan, som de fleste forexhandlere, må jeg i hvert fall journalisere min handel og være min egen lærer 4 Det kommer med verdifulle artikler som deler uavhengig visning De er gull til meg 5 Det får meg til å tro forex suksess er ikke et oppdrag umulig Katastrofen i denne bransjen er vi har for mye informasjon om forex Mange er svindel Jeg har venner som har tilbrakt år i studien forex, men ender med å forbanne det fordi bruk forex holdt å få ham til å tape penger 6 Tutorials undervist i Forex Tester 2 er mer detaljert og omfattende enn den opprinnelige oppfinner. Hvis jeg visste disse to siste årene, tror jeg at min forex reise ville ha mye lettere. Jeg er ærlig på dette Og de hvem trenger tredjepartsreferanse kan nå meg på. Takk Mindy bare fortsett med truckin Hvis du ser SERIOUSLY på å forutse Forex trading som en bedrift og en livsstil, skylder du det til deg selv å vurdere ForexSmartTools TradeLog, og det er søsterprogrammet kalkulatoren som en del av virksomheten din. toolbox. Jeg kan bare si at registrere deg for denne programvaren har vært det beste jeg noensinne har gjort i Forex karriere så langt. Jeg har lært gjennom de svært informative videoene betydningen av penger ledelse. Jeg har lært en veldig enkel teknikk som kan MASSIVT forbedre avkastningen på min handel. Jeg har lært hvordan jeg bruker Forex Tester riktig, selv om det ikke er et Forex smart verktøyprodukt. Listen fortsetter og fortsetter, og jeg har ikke t nevnt Trad selv e logg Copyright Alle rettigheter Reservert Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov.

No comments:

Post a Comment